Servis AGV/ AMR
Servisní smlouva
- Garantovanou reakční dobu našich techniků
- Možnost držení náhradních dílů skladem v SC
- Pravidelné servisní prohlídky
- On-line vzdálené připojení
- Dohledové centrum našich zařízení
- Telefonická podpora
- Pravidelné školení obsluhy
- Náhradní AGV/ AMR
- Měsíční pravidelnou údržbu
FULL SERVIS (kombinace s operativním leasingem)
- 1 x měsíčně základní údržba zhotovitele na dodaných AMR
- 1 x měsíčně základní školení nezbytné údržby
- 2 x ročně pravidelná servisní prohlídka
- V případě potřeby výměna opotřebovaných dílů a spotřebního materiálu, výměna baterie, výměna koleček, případně dalších pohyblivých součástí
- Servisní podporu po dobu trvání operativního leasingu
- Reakční doba 24 hodin pro servisní podporu a pracovní dny (PO-PÁ)
Garantovaný servis v požadované reakční době je ušitý na míru požadavkům našich zákazníků a podle toho se odvíjí i cena takové služby. Nabízíme reakční dobu od 150 minut do 48 hodin, rozlišujeme servis 24/7/365 nebo pouze garanci servisního zásahu v běžné pracovní dny a dobu (Po- PÁ). Snažíme se nabízet servisní služby v rozsahu a cenách tak, aby si každý zákazník našel to, co pro něj bude finančně i časově nejvhodnější a co neohrozí jeho výrobu v případě nenadálé poruchy či havárie.
Stejné služby nabízíme i v případě, že se zákazník rozhodne pro pořízení mobilních robotů formou operativního leasingu. V takovém případě nabízíme kromě servisní smlouvy a jejích částí i pojištění našich AGV/ AMR a full servis na dodaná zařízení. Full servis v rámci měsíčních plateb zajišťuje pravidelnou měsíční údržbu, pravidelnou kontrolu opotřebených dílů a jejich výměnu, pravidelné servisní prohlídky, pojištění zařízení nebo update firmware.
Pokud Vás bude zajímat rozsah a možnosti našich servisních úkonů a závazků, neváhejte se na nás obrátit na níže uvedené kontakty. Vše s Vámi rádi osobně, telefonicky nebo písemně prokonzultujeme a vysvětlíme rozdíly a podrobnosti jednotlivých položek. Důležité pro všechny naše zákazníky je, že mají jistotu, že v případě objednání našich robotických vozíků, nabídneme i potřebnou servisní podporu v takovém rozsahu, jaký jim bude vyhovovat, a kterou si může každý nakonfigurovat dle potřeby a možností.