Politika kvality

VIZE

Hlavním cílem společnosti ServisControl s.r.o. je uspokojování potřeb našich zákazníků a zvyšování kvality v rámci nabízených služeb. Tento cíl je plněn v souladu se systémy kvality ISO 9001 a ISO 14001, zavedenými v naší společnosti. Vedení společnosti osobně zodpovídá za vhodné nastavení systému zabezpečení kvality a za vytvoření podmínek k jeho neustálému zlepšování. Dodržujeme závazek o respektování právních a jiných požadavků.


ZAMĚSTNANCI

Společnost ServisControl s.r.o. neustále hledá cesty a nástroje na zrychlení, zpřesnění a zkvalitnění svých činností a služeb, za což nese odpovědnost každý ze zaměstnanců naší společnosti. Společnost je tak kvalitní, jak kvalitní a odborně zdatné má své zaměstnance. Vedení společnosti ServisControl s.r.o. proto zabezpečuje neustálé zvyšování odborné úrovně všech svých zaměstnanců. Nedílnou součástí našeho přístupu je také dodržování firemního etického kodexu, který stanovuje zásady odpovědného a transparentního chování vůči zákazníkům, partnerům, kolegům i veřejnosti.


TECHNOLOGIE

Vedení společnosti ServisControl s.r.o. podporuje inovace a investice do moderních technologií jako prostředku ke zvyšování efektivity, kvality služeb a spokojenosti zákazníků.


ZÁKAZNÍCI

Spokojenost zákazníků je pravidelně monitorována a vyhodnocována. Proces ověřování spokojenosti a komunikace se zákazníky představuje klíčový nástroj pro přizpůsobení našich činností a služeb jejich aktuálním potřebám a očekáváním. Naším cílem je maximálně podporovat požadavky zákazníků a systematicky zvyšovat jejich spokojenost.


DODAVATELÉ

Do celkového systému zahrnujeme také naše dodavatele, externí a poradenské firmy. Dodavatele pravidelně hodnotíme z hlediska plnění objednávek a kvality dodávek. V případě zjištění neshod nebo nedodržení stanovených požadavků přijímáme vhodná opatření, která efektivně zajistí plnění zákaznických dodávek a minimalizují riziko opakování neshod či vzniku časových prodlev.


SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST

Jsme si vědomi své role v oblasti společenské odpovědnosti, ochrany životního prostředí a vlivu firemních činností na okolní prostředí. Při všech činnostech dbáme o bezpečnost práce, ochranu zdraví svých pracovníků, prevenci znečišťování, minimalizaci dopadů na životní prostředí a plným zapojením pracovníků do systému zajišťujeme snižování objemu odpadů a spotřeby zdrojů tam, kde je to možné. V souladu s úrovní technického poznání, zvyšováním kvalifikace pracovníků a závazkem k prevenci znečišťování minimalizujeme množství nebezpečných látek a přípravků a nahrazujeme je látkami, které mají menší vliv na životní prostředí. Společnost plně respektuje platnou legislativu a rozhodnutí příslušných orgánů.

Neustálým zvyšováním kvality služeb chce vedení společnosti ServisControl s.r.o. patřit mezi nejlepší ve svém oboru, s cílem udržet a posilovat své profesionální postavení na trhu.


Zdeněk Šibrava
jednatel společnosti
1.5.2025