Způsoby oprav

<< ZPĚT


Standardní oprava

Tento způsob spočívá v klasické opravě Vámi dodaného dílu. Pokud je díl opravitelný, je v opravárenském centru provedena kompletní oprava, update na poslední firmware a kompletní dynamický test celého zařízení.

Oprava je prováděna standardně do 30 dnů, pouze v případě nedostupnosti náhradního dílu, což může nastat u zastaralých produktů, může trvat až 8 týdnů. U některých modulů se nechá zvolit urgentní oprava, která trvá cca 2-7 pracovních dnů. Urgentní oprava je s příplatkem 20 %.

Pro tento způsob opravy je nezbytné, aby zákazník sdělil podrobný popis závady. Tento typ opravy lze zvolit také pro těžké a rozměrné produkty a pro produkty zastaralé. Tento způsob opravy garantuje po opravě záruku 12 měsíců na celou jednotku, nikoliv pouze na předmět opravy. Cena se tedy neřídí pouze vyměněnými komponenty. Na jednotkách jsou vyměněny vadné díly a díly, které podléhají zastarání, abychom mohli garantovat 100% funkčnost a nést záruku za celý modul. Ve výjimečných případech, pokud nejsme schopni garantovat záruku na celý díl, nebo pokud zákazník toto žádá, se záruka vztahuje pouze na předmět opravy. O těchto případech zákazníka informujeme v nabídce resp. zákazník informuje nás.

Oprava výměnným způsobem – repasovaný díl
Tento způsob opravy spočívá v dodávce nového nebo opraveného zařízení před odesláním vadného kusu. Tento díl je použit z našich skladů, nebo je vyžádán z centrálních skladů náhradních dílů, které jsou pro tento případ zřízeny.

Pokud nový nebo opravený díl určený pro opravy je ve skladu v Kolíně, je expedován do 24 hodin. Dodání z centrálních skladů trvá od 5 do 14 pracovních dnů. V urgentním případě se za příplatek 13 % nechá zařídit urgentní letecká doprava.

Tento způsob je ideální pro technologie, které vyžadují rychlou opravu nebo kde není možné zařízení odstavit a vadný díl zaslat na standardní opravu. Stav skladu pro tyto případy je velice proměnlivý a může se stát, že v době nabídky byl díl na skladě, ale při objednání již není. Pokud díl není na skladě, je o této situaci obratem zákazník informován a je mu nabídnuto alternativní řešení.

Při zvolení tohoto způsobu opravy je zákazník povinen vrátit vadný díl do 15 dnů po obdržení funkčního dílu. Pokud vadný díl do této doby nevrátí, je účtována základní ceníková cena bez slevy. Pro tento způsob opravy je nezbytné sdělit sérii výrobku a rozsah poškození, abychom mohli určit, zda je výrobek opravitelný či nikoliv.

Cena opravy výměnným způsobem za repasovaný díl je navýšena o 15 – 20 % oproti standardní opravě. Na tento způsob opravy poskytujeme záruku 12 měsíců.

Oprava výměnným způsobem – nový díl
Tento způsob nabízíme, pokud vadné zboží nelze opravit nebo se standardně neopravuje. Zboží se neopravuje v okamžiku, kdy by oprava byla neekonomická, rozsah poškození neumožňuje opravu nebo je zboží zastaralé a nové zboží je levnější než oprava vadného dílu.

Při tomto typu opravy obdržíte nové zboží se  slevou. Tento způsob nabízíme samozřejmě s asistencí technika, který může zajistit uvedení do provozu. Doba opravy činí 1-4 týdny podle stavu skladových zásob.

Při zvolení tohoto způsobu opravy je zákazník povinen vrátit vadné zboží do 15 dnů ode dne dodání nového dílu. Pokud vadné zboží do této doby nevrátí, vzniká právo účtovat ceníkovou cenu nového zboží bez slevy.

Cena opravy je dána pouze ceníkem bez ohledu na rozsah poškození a činí cca 60% ceny nového zboží. Na tento typ opravy poskytujeme záruku 12 měsíců.

V případě havarijní situace jsme připraveni zapůjčit adekvátní náhradu pro překlenutí doby opravy.