Aktuality

Webinář: Opto22 – produkty a monitoring výroby
Webinář: Opto22 – produkty a monitoring výroby , 23.října od 13:00  registrace na webinář
Inzerce naší společnosti v časopisu Automa 2-3/2020
https://automa.cz/page-flip/casopis/automa/2020/03/index.html#page/28
  Článek v časopisu AUTOMA 8-9/2019
Naše společnost prezentovala novinky ve dvojčísle časopisu AUTOMA vydaného u příležitosti M
Pro-face uvedl na trh novou řadu outdoor HMI SP5000X series
Řada těchto HMI je určena pro venkovní použití a v extrémním prostředí. Panely mají velm

Přihlášení k odběru novinek

E-mail 
    

Kontakt

ServisControl s.r.o.
Ovčáry 299
280 02 Ovčáry

kontakty

www.serviscontrol.cz
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Datová schránka: 6ywzxs8
Kód registrace u UOOU: 00073994

registrace na webinář :
Opto produkty a
monitoring výroby
datum: 23.10. od 13:00
 

Kontaktní formulář

<< ZPĚT

 

Nabízíme komplexní servis v oblasti průmyslové automatizace. Součástí našich služeb je řešení problémů na linkách a strojích. Naši technici odhalí příčinu poruchy a odstraní ji. Pokud je příčinou vadný díl, můžeme jej opravit v našem opravárenském centru nebo dodat díl náhradní. 

VÝJEZD TECHNIKA

Technik společnosti ServisControl je připraven přijet a pomoci při odstranění HW či SW závady na instalované bázi zákazníka. Nabízíme plánovaný i okamžitý servis na systémy, se kterými máme bohaté zkušenosti. Před samotným výjezdem pošleme zákazníkovi nezávaznou roční nabídku na servisní zásah, jejíž potvrzením si odsouhlasíme podmínky našeho servisu. Od této chvíle v případě potřeby servisního výjezdu (večer, víkend, kdykoliv ihned) již zákazní nemusí nic potvrzovat a náš technik může přijet, pokud tomu nebrání neuhrazené faktury. V případě potřeby technik zákazníka kontaktuje, aby zjistil okolnosti závady a přijel připraven a adekvátně vybaven.

ON-LINE SERVIS

S nástupem nových technologií a možností v oblasti průmyslové automatizace i nečekaných krizí, které omezují možnosti fyzické přítomnosti, přichází naše společnost s možností on-line servisu. Tato nabídka se vztahuje na smluvní i nesmluvní zákazníky, kteří tak získají možnost řešit potíže ihned bez nutnosti, alespoň zpočátku, přítomnosti našeho technika.

Pomocí modulu pro vzdáleného připojení přes LTE nebo internet, které zákazníkovi zajistíme formou prodeje nebo pronájmu, dokážeme diagnostikovat a řešit potíže na instalované bázi. Rozšiřující variantou vzdáleného připojení může být on-line vizuální pohled na stroj pomocí mobilních zařízení a dostupných SW.

REAKČNÍ DOBA

Pokud je k dispozici servisní technik, po domluvě může vyrazit k zákazníkovi na servisní zásah okamžitě. V případě nedostupnosti technika, je možné servisní zásah naplánovat. Reakční doba našich techniků je obvykle do 24 hodin od nahlášení závady a to i bez uzavřené servisní smlouvy. Tento čas ale není garantován. V případě on-line servisu můžeme být u zákazníka ihned.

PODPOROVANÍ VÝROBCI AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKY

Zajišťujeme servis na HW a SW Allen- Bradley od Rockwell Automation, Pro-face, Opto 22 a Siemens. Naši technici a programátoři mají bohaté servisní zkušenosti a úspěšně jsme řešili také poruchy na PLC a frekvenčních měničích Omron a Mitsubishi, v menším měřítku také Lenze, Danfoss, SEW Eurodrive a mnoho dalšího. V těchto případech je třeba hlášenou poruchu prodiskutovat infividuálně, abychom vyhodnotli smysluplnost placeného výjezdu.

OSTATNÍ PODMÍNKY

 

Výjezd technika negarantuje odstranění problému, ale 100% nasazení, aby se tak stalo. Technik nemůže vyjet k zákazníkovi, u kterého evidujeme neuhrazené faktury. Takové případy řešíme individuálně a snažíme se najít řešení.