<< ZPĚT

 

Pokud Vaše technologie vyžaduje garantovanou dobu odezvy technika, nabízíme smluvní servis, který Vám garantuje účast technika nejpozději do 24 hodin od nahlášení závady. Pokud je technik k dispozici, může vyrazit k zákazníkovi ihned. Pohotovostní služba je účtována paušální roční částkou a nabízí garanci zásahu v uvedeném čase, zvýhodněné hodinové sazby a smluvní krytí vztahu se zákazníkem. Na pohotovostní servisní lince +420 607 116 950 drží technici společnosti ServisControl nepřetržitou službu a jsou připraveni kdykoliv pomoci s hlášeným problémem smluvním zákazníkům.

Součástí nabídky může být také vzdálené připojení do zákazníkovi instalované báze pomocí modulu využívajícího LTE nebo internetové připojení, případně obě varianty. Takto dokážeme diagnostikovat a řešit potíže na instalované bázi ihned bez ztráty času na cestě k zákazníkovi. Pokud zákazník nechce nebo nemůže poskytnout vzdálené připojení do průmyslové sítě, jsme schopni diagnostikovat nebo vzdáleně řešit nastalé potíže pomocí dostupných mobilních aplikací a SW.

 

Pokud chce mít zákazník jistotu dostupnosti kritických náhradních dílů, nabízíme paušálem placenou službu Skladu náhradních dílů, který pro zákazníka vytipujeme a zřídíme.




 

Za zřízení a skladování dílů je účtována roční paušální částka, která je odlišná podle typu skladu. Výhodou tohoto skladu jsou zejména nižší pořizovací náklady, záruka dílů po dobu trvání smlouvy a samozřejmě dostupnost a to nejen pro samotné odstranění závady, ale i pro její diagnostiku.



 

 

•    Zřízení skladu náhradních dílů v ServisControl s.r.o.
Tento typ skladu může být součástí smlouvy o garantovaném servisu nebo může fungovat i samostatně. Výhodou tohoto typu jsou nižší roční poplatky za skladování dílů a skutečnost, že nemusíte mít vhodné prostory pro skladování. Tato smlouva je většinou uzavíraná na dobu neurčitou.  Při kombinaci smlouvy o servisní pohotovosti a tohoto skladu náhradních dílů získáte jistotu, že se technik dostaví i s díly, které jsou ve smlouvě vyspecifikovány.

•    Zřízení skladu náhradních dílů u zákazníka
Tento typ skladu může být součástí smlouvy o garantovaném servisu nebo může fungovat také samostatně. Podmínkou zřízení skladu náhradních dílů u zákazníka je nutnost mít vyškolené techniky, kteří jsou schopni diagnostikovat závadu a vyměnit vadný díl. Další nutností jsou vhodné prostory pro skladování. Výhodou tohoto typu skladu je možnost použít díl okamžitě. Tato smlouva se uzavírá na minimální dobu 5 let. Po ukončení platnosti smlouvy si můžete díly za zbytkovou hodnotu odkoupit nebo za zvýhodněnou cenu ve smlouvě pokračovat.

 

Aktuality

Groov RIO- potřebujete údaje z přístrojů lokálně nebo v cloudu?
groov RIO revolucionalizuje vzdálené I/O tím, že nabízí jediný, kompaktní průmyslový balí
Nová řada IPC PS6000
Pro-face přichází na trh také s novou řadou výkonných průmyslových počítačů PS6000. IP
Pro- face řada 6000- Dosáhněte vysoké úrovně vizualizace s novým HMI
Série ST6000 přináší na trh základních operátorských panelů novou úroveň vizualizace, kt
Inzerce naší společnosti v časopisu Automa 2-3/2020
                                                                  

Přihlášení k odběru novinek

E-mail 
    

Kontakt

ServisControl s.r.o.
Ovčáry 299
280 02 Ovčáry

kontakty

www.serviscontrol.cz
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Datová schránka: 6ywzxs8
Kód registrace u UOOU: 00073994

Kontaktní formulář